انواع رژ لب

رژلب در کنار ریمل، محصولی که احتمالا هر خانمی از آن برخوردار است. این صنعت اکنون انواع مختلفی را به ما ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توان چیزهایی را از دست داد. از این رو از شما سوال می‌کنیم که رژلب مورد علاقه شما چیست؟ چه چیزی را می‌توانید بیشتر در مجموعه خود پیدا کنید یا چه چیزی باعث جذب مشتری در فروشگاه لوازم آرایشی در اصفهان می‌شود؟

انواع رژ لب

انواع رژ لب عبارت است از:

  1. رژلب مراقبتی
  2. روغن لب
  3. لاک لب
  4. رنگ‌های لب
  5. رژ لب مات و براق
  6. رژلب‌های خامه‌ای
  7. رژلب‌های مات
  8. رژلب‌های دو بخشی
  9. رژ لب کلاسیک

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. رژلب مراقبتی

به صورت جداگانه با نوع و رنگ خود واکنش نشان می‌دهند. استفاده از آن‌ها بسیار آسان است، کافی است مقداری از آن‌ها را بر روی لبان بمالید و چند دقیقه صبر کنید خواهید دید که هم لب‌هایتان علاوه بر زیبایی، لایه‌های مرده خود را نیز از دست می‌دهند و لب‌های شما را شفاف‌تر از همیشه نشان می‌دهند.

انواع رژ لب

احتمالا شما نیز در زمان نوجوانی خود اولین لوازم ‌آرایشی شما همین رژلب‌های مراقبتی بوده است. آن‌ها ضد آب نیستند و ماندگاری کمی دارند. به این دلیل رنگ‌آمیزی قابل توجهی ندارند؛ اما یکی از ویژگی‌های مهمی که این رژ لب دارد این است که از قیمت بسیار پایینی برخوردار است به همین دلیل هم است که بیشتر افراد این امکان را به دست می‌آورند تا بتوانند رژ لب مراقبتی مناسبی را برای خود داشته باشند. اصولاً این لوازم‌آرایشی را می‌توانید از داروخانه‌ها و یا مراکز فروش لوازم آرایشی در اصفهان تهیه کنید. برخی از آن‌ها حالتی خامه‌ای و براق‌کنندگی بیشتری دارند و رنگ‌های بسیار روشنی را دارند.

2. روغن لب

این نوع نیز یکی دیگر از مدل‌های لوازم‌آرایشی است که به تازگی به بازار کار آمده است؛ اما واقعیت این است که اگر شما به دنبال یک رژلب ماندگار هستید این مسئله نمی‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ چرا که آن‌ها تنها براق‌کننده هستند و نه یک رژ لب حتی آن‌ها رنگ خاصی ندارند. به همین دلیل هم است که افراد اصولاً آن را تنها برای تقویت لب‌های خود به کار می‌برند.

3. لاک لب

ترکیبی از براق و رژ لب است که مانند لایه‌ای انعطاف‌پذیر از لاک روی لب‌ها احساس می‌شود. در اینجا شما از درخشش قوی و ماندگاری بالا شگفت‌زده خواهید شد؛ زیرا پوست لب غالبت رنگی است. برند DIOR توانسته در این برند بسیار موفق باشد.

4. رنگ‌های لب

به ندرت در بازار این مسئله یافت می‌شود که محصولی نازک و رنگی که معمولا مانند براق‌کننده کاربرد دارد. در ابتدا شما احساس می‌کنید که آب آن تبخیر می‌شود و رنگ زیبایی به لبان شما می‌دهد. در واقع آنچه که می‌ماند پوست لب رنگ‌شده است که کمی چسبنده‌تر است.

5. رژ لب مات و براق

یکی دیگر از رژلب‌های تقویت‌کننده کلاسیک با کاهش پوشش، اغلب، مراقبت نیز در پیش زمینه است. انتخاب در این زمینه بسیار زیاد است. به عنوان یک کاربر پیشرفت رژلب پس از براق کردن و عمر لب شما را نیز بیشتر می‌کند.

6. رژلب‌های خامه‌ای

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این رژلب دارد این است که رنگ زیادی دارد و شما می‌توانید به راحتی آن را برای مهمانی‌ها استفاده کنید. در اینجا می‌توانید تن‌های بدون تاب و لرزان را پیدا کنید، دقیقاً مانند تلاش برای بازگشت به دهه 80 که رژلب‌ها درخششی بی‌مانند داشتند.

خرید رژلب باکیفیت

7. رژلب‌های مات

آن‌ها شباهت زیادی به خط لب‌ها دارند اگر علاقه‌ای به رژلب‌های براق نداشته باشید می‌توانید از رژلب‌های مات در لوازم‌آرایشی خود استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مسائل در زمینه خرید لوازم‌آرایشی این است که شما بتوانید بر اساس نیازهای خود و علاقه‌مندی‌تان آن‌ها را انتخاب کنید.

در سال‌های اخیر، رنگ‌های مات دوباره به کانون توجه قرارگرفته‌اند. آن‌ها با نگه‌داشتن کمی از چربی خود، متأسفانه خشکی روی لب را کمی کم کرده‌اند.

8. رژلب‌های دو بخشی

این محصولات لب از دو بخش تشکیل‌شده‌اند: اول، رژ لب رنگی که قرار است آن‌ها را به عنوان یک لوازم‌آرایشی استفاده کنید. اما در بخش دوم، مایع براق‌کننده‌ای است که شما باید آن را بر روی بخش اول بزنید تا خشکی شما را اذیت نکند. این مایع علاوه بر اینکه لبان شما را از خشکی نجات می‌دهد باعث تقویت پوست لب‌های شما نیز می‌شود.

9. رژ لب کلاسیک

این دسته به رژلب‌هایی تعلق دارند که از مواد طبیعی تشکیل‌شده‌اند که عمدتاً افراد بیشتر برای تقویت لب‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کند. راهکارهای مهم برای افزایش عمر و ماندگاری لوازم آرایشی وجود دارد که با رعایت صحیح آن‌ها می‌توانید طول عمر وسایل آرایشی خود مثل رژ لب را افزایش دهید.

راهکارهای برطرف کردن خشکی لب

مراقبت از لب

استفاده از رژلب این اطمینان را به شما خواهد داد که به عنوان یک پایه لب نیازمند به پوست صاف و آراسته هستیم. از فواید استفاده از رژلب برطرف کردن چین و چروک لب است، بنابراین لب‌های ما به علت اثرات محیطی، خوردن و آشامیدن خیلی زیاد تحت فشار قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل می‌بایستی به آرایش لب‌ها تأثیرات محیطی، خوردن و آشامیدن مواد غذایی نیز توجه کرد این عوامل می‌تواند لب‌های شما را ترک خورده و نامرتب جلوه دهد و منجر به آزار یکدیگر خواهد شد.

راهکارهای برطرف کردن خشکی لب

  • استفاده از روغن لب
  • لایه‌برداری از لب
  • ماسک لب

استفاده از روغن لب

این ماده باعث از بین بردن شکاف‌های روی لب‌ها می‌شود همچنین منجر به رطوبت و مراقبت کافی از لب‌ها می‌گردد. در نتیجه احساس سبکی و دلپذیری ایجاد می‌کند.

لایه‌برداری از لب

بهترین روش برای درمان سریع و ساده سلول‌های مرده پوست لایه‌برداری لب است.

ماسک لب

از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از ماسک لب، ایجاد رطوبت زیاد بر روی لب‌ها است که منجر به خنکی و طراوت بخشی می‌شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *