ترفندهای درشت کردن چشم

زیبایی چهره و صورت یکی از ارکان مهم در رابطه با زیبایی است که برای بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است. چشم اولین عضوی از بدن در صورت می‌باشد که می‌تواند زیبایی خیره کننده‌ای را برای چهره افراد به وجود آورد.
بنابراین برای زیبا‌تر شدن آن می‌توان فرایند‌هایی را بر روی آن انجام داد تا بتوان بهترین شکل ممکن را از آن به دست آورد.
بنابراین اولین چیزی که تمامی افراد با دیدن چهره شما با زیبایی آن رو به رو می‌شوند چشمان افراد است. البته عواملی وجود دارد که باعث از بین رفتن زیبایی در چشم می‌شود. یکی از علت‌هایی که می‌توان از آن نام برد در رابطه با استرس و خواب زیاد است.
استرس و خواب زیاد دو عاملی می‌باشند که باعث از بین رفتن زیبایی برای چشم می‌شوند و این مسئله منجر به این می‌شود که چشم‌ها حالت پف کرده داشته باشند.
بنابراین این یک واقعیت است که افراد به چشم‌هایی که دارای ورم و پف زیاد هستند تمایلی ندارند.
برای این که بتوان زیبایی را برای چشمان خود به ارمغان بیاورید باید ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که از چه لوازم آرایشی استفاده می‌کنید. امکان دارد لوازم آرایشی که از فروشگاه لوازم آرایشی در اصفهان تهیه می‌کنید، استاندارد‌های لازم برای زیبا‌تر کردن چشمان شما را داشته باشد.
با این حال باید این مطلب را در نظر داشت که زیبایی یکی از فاکتور‌های اساسی برای چشمان است که نباید آن را نادیده گرفت. بنابراین هر چه دارای چشمان درشت‌تر و نافذ‌تری باشید میزان زیبایی که برای چشمان شما وجود دارد دو برابر است.

آرایش چشم

ترفندهای درشت کردن چشم

برای این که بتوان زیبایی بسیار زیادی را برای چشمان خود به ارمغان آورد مطلوب‌ترین حالتی که باید از آن استفاده کرد به این صورت است که ابتدا باید از راه کار‌های ساده‌ای بهره برد.
گاهی اوقات راه کار‌هایی که به صورت ساده و ابتدایی بر روی چشم انجام می‌شوند نتایجی که از آن‌ها به دست می‌آید بسیار مطلوب و اثربخش است و حالت خوشایندی را می‌توان از آن به دست آورد.

ترفندهای درشت کردن چشم شامل:

  1. سیاهی دور چشم
  2. پر کردن ابرو‌ها
  3. سایه چشم
  4. مژه‌ها را فراموش نکنید

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. سیاهی دور چشم

اولین نکته‌ای که باعث می‌شود که چشم اندازه استاندارد خود را نداشته باشد سیاهی می‌باشد که دور چشم حلقه می‌زند.
سیاهی دور چشم خود یکی از علت‌های زیبایی کم در افراد می‌باشد و در این رابطه باید گفت که ابتدا باید سیاهی را که دور چشم وجود دارد را از بین برد.
برای این کار ابتدا باید این سیاهی را که دور چشم بسته شده است را پوشاند با این حال برخی از کرم‌ها و پودر‌ها می‌باشند که می‌توانند مشکلاتی از این دست را که برای پوست به وجود آمده است را از بین ببرد.
با توجه به این نکته می‌توان از کرم پودر‌های مناسب استفاده کرد و این نواحی را برای شروع آرایش چشم از بین برد تا بتوان شکل بهتری را از آن به دست آورد.
بنابراین کرم پودر‌هایی که با رنگ پوست فرد مقابل همخوانی داشته باشد؛ زیرا در این مرحله قصد تغییر رنگ پوست افراد را نداریم بلکه زیبایی چشم در اولویت می‌باشد.
گاهی اوقات افرادی که در این کار ناشی هستند از کرم پودر‌هایی برای دور چشمان خود استفاده می‌کنند که با رنگ پوست آن‌ها متغیر می‌باشد. بنابراین باعث می‌شود که میزان ظرافت و زیبایی که برای چشم باید به وجود آید به شدت کمتر می‌شود.

آرایش چشم

پر کردن ابرو‌ها

یکی از فاکتور‌های دیگری که برای زیبایی چشم می‌توان از آن بهره‌مند شد ابرو است.
ابرو یکی از فاکتور‌های دیگری است که برای زیبایی چشم بسیار کارآمد است. در این مرحله باید ابرو‌های خود را به صورت کشیده‌تر و پر‌تر نشان دهید این کار موجب درشت‌تر شدن چشمان‌تان می‌شود.
فرم ابرو یکی از نکات مهمی است که باید برای زیبایی آن در نظر داشت، بنابراین رنگ چشمان خود را با رنگی که برای پر کردن ابرو خود استفاده می‌کنید یکسان سازی کنید.
شاید برای‌تان جالب باشد که رنگ ابرو و چشم می‌توانند دو فاکتور عالی و خوب برای این که زیبایی آن را دو برابر کنند داشته باشند. با توجه به این موضوع بهره‌مندی از رنگ‌های متناسب با این کار نیز می‌تواند کمک کننده باشد.
البته فرم ابرو یکی از حالت‌های مهم‌تری است که باید از آن بهره‌مند شد در این صورت باید گفت که هر چه میزان فرمی که برای ابرو داده می‌شود با اسکلتی که برای چهره افراد وجود دارد تطابق داشته باشد منجر به زیبا‌تر شدن هر چه بهتر چشمان افراد می‌شود.

سایه چشم

یکی از فاکتور‌های دیگری که می‌تواند برای زیبایی که در چشمان افراد وجود دارد تاثیر گذار باشد در رابطه با سایه‌ای می‌باشد که برای چشم استفاده می‌شود. بنابراین باید از سایه‌های متناسب برای چشم استفاده کرد در این مورد تنوعی که برای سایه چشم وجود دارد بسیار زیاد است و این خود منجر به این می‌شود که بتوان از رنگ‌های متفاوت و متنوعی بهره‌مند شد. از قلم مو مناسب برای کشیدن سایه استفاده کنید.
با این حال سایه‌هایی که برای چشم وجود دارد می‌تواند به صورت برق دار و یا خشک و مایع وجود داشته باشد که هر کدام از آن‌ها شکل دیگری را برای زیبایی در چشم ایجاد می‌کنند.
برای این که بتوان چشمان خود را بزرگ‌تر نشان داد باید از رنگ‌هایی استفاده کرد که در این کار بتوانند بهترین حالت ممکن را ایجاد کنند.
در این مرحله رنگ‌هایی که باید از آن‌ها بهره‌مند شد شامل:

  • رنگ‌های روشن متوسط مایل به تاریک
  • بهره‌مندی از رنگ روشن بر روی پلک

این دو فاکتور برای زیبا‌تر شدن چشم بسیار مناسب است و البته درشتی چشم را نیز بیش از اندازه نشان می‌دهد.

مژه‌ها را فراموش نکنید

نکته دیگری که برای مژه‌ها وجود دارد در رابطه با فر کردن آن‌ها است که می‌تواند در میزان بزرگ‌تر نشان دادن چشم موثر باشد.
بنابراین باید ابتدا مژه را قبل از این که به آن‌ها ریمل زده شود به سمت بالا فر کرد و حالت زیبایی را برای مژه‌ها ایجاد کرد البته سعی کنید که میزان حالت دهی مژه‌ها به صورتی نباشد که میزان شکنندگی بالایی برای آن‌ها ایجاد شود در این مرحله باید گفت که مژه‌ها شکسته می‌شوند و ریزش شدیدی برای مژه به وجود می‌آید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *